En dag med jobb

 
 
 
Nu är jag hemkommen efter att ha sorterat papper av olika sorter hela dagen! Det är verkligen förödande för huvudet när alla siffror blandar ihop sig och man samtidigt är hur trött som helst. Alla papper ska ju sorteras i nummerordning! Nu vankas i alla fall mat, fast vad det blir vet jag inte. Jag hörde något om att vi skulle åka en sväng till ica för att handla in något. Den enda färdiga maten som finns hemma är den som ska serveras imorgon till nyårsfirandet. Jag är så grymt sugen på en fruktsallad så jag ska försöka plocka till mig en sådan! Ni vet med honungsmelon, röda små runda saker, vattenmelon, kiwi osv osv. 
 
Jag vet att bilden inte har något med det jag har skrivit att göra men den gör mig på så bra humör så jag tycker att den passar alldeles utmärkt till det här inlägget!

Publicerad 2013-12-30 17:27:47 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej