Ett litet inlägg

 
 
 
Hej på er!
 
jag hade tänkt göra ett inlägg tidigare i veckan men det hanns inte med tyvärr! 
 
Idag tycker jag dock att det passar alldeles utmärkt! Jag tog körkort i tisdags, som många säkert har sett på Facebook, och det är en sådan lättnad! Det är så skönt att äntligen kunna fokusera mer på annat som träning, vänner och plugg utan att behöva känna sig stressad över skrivningen och uppkörningen! Sen är så klart friheten att själv kunna köra oerhört härlig. 
 
På tal om något annat sitter jag nu i min säng och tittar på gossip girl men rostade majskorn i en skål. Senare ikväll, mer specifikt, klockan halv sju ikväll väntar ett pass på world class! Det ska bli skönt att träna igen, då jag inte gjort det på en vecka typ. 
 
Hoppas ni har en härlig och produktiv dag. Vi hörs snart! :)

Publicerad 2014-04-03 16:08:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej