Applause

 
 
 
 
Jag kan lugnt säga att det här är dagens låt. Den går på repeat all the time! hihi! En bra låt till en bra dag helt enkelt. Jag var i badhuset i morse med Alice och simmade en timme innan vi begav oss mot skolan där det väntade en håltimme, då läraren var sjuk, i två timmar! Helt okej tisdag faktiskt! Motionssimning är om ni frågar mig enormt underskattat. Jag är fortfarande slut i kroppen. Haha och jag som ska föreställa vältränad. Aja, det finns alltid rum för förbättring.
 
Efter håltimmen i alla fall hade vi ett pass ledarskap och organisation i en timme och sedan var det bara slut! Så himla skönt. Det fanns till och med tid att stanna kvar i skolan en stund och göra klart allt som behöver bli klart så nu är det bara körteorin som ger mig mardrömmar. 
 
Resten av kvällen spenderas nog hemma. Vem vet? Det kanske är läge för en ansiktsmask. Naglarna behöver i alla fall definitivt målas om! Och nu måste jag äta så vi hörs inom kort igen! sköt om er! :)
 
Åh juste! Kolla länken! Det är seriöst det gulligaste jag har sett i hela mtt liv, utan att överdriva! Klicka här

Publicerad 2014-01-21 17:50:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej