Ett gånget jullov och 2013

 
 
 
 
Jag tänkte göra en liten sammanfattning av det gångna året och även jullovet som precis varit. Det har varit bra på så många sätt. Jag har bekantat mig med massor med nytt folk och även insett att kemin inte stämmer med alla. Det har också varit vissa dalar under det hela, men det hör ju till. Jag tänker i alla fall bara blicka tillbaka på allt bra och jag tycker att dessa bilder ovan sammanfattar det otroligt bra. Ni vet, en bild säger mer än tusen ord.
 
 
Jag har kommit till insikt med att skolan startar imorgon med. Jag vet inte om jag tycker att det direkt är kul men jag tycker ändå att det ska bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen och få tiden att rulla mot sommar. Jag känner på mig att den kommande sommaren kommer att bli riktigt bra! Vi kommer eventuellt ta en resa ner söderut mot Kroatien och träffa släktingar och bada och sola och sånt. Jag har saknat alla sysslingar och föräldrar och morföräldrar till dem så himla mycket. Det är klart att vi har hållit kontakten men det blir ju inte samma sak över facebook som i verkligheten. 
 
 
Hoppas att erat jullov har varit mysigt och skönt och att ni har träffat de ni ville och fått det ni ville utav den här snölösa vintern. Vi håller tummarna för lite snö snart innan våren kommer, fast för min del kan den komma redan nu.

Publicerad 2014-01-06 19:02:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej