Första dagen

 
 
 
Usch och fy för att skolan har börjat igen! Det var inte riktigt så jag kände igår då jag tyckte att det skulle bli skönt att få igång vardagen igen. Det gick över i alla fall, haha. Men men, tiden går ju rätt så fort så om bara sex veckor är det lov igen. 
 
Vi har i alla fall hunnit med att ha ledarskap och organisation innan vi hade håltimme. Det var ett alldeles utmärkt tillfälle för att se ett avsnitt av Vampire Diaries. Nej det har inte kommit något nytt avsnitt men vem säger att man måste se nya hela tiden? De gamla är ju så otroligt bra!
 
Jag hann även boka in ett pass på world class till imorgon kväll. Mamma tänkte köra BodyStep så jag hänger med på det då det ryktas att det ska vara jobbigt! Jag funderar faktiskt på att ta en sväng till gymmet idag med efter skolan och springa en sväng och sedan köra lite bål. Jag har inte tränat på hela lovet så det kan vara bra att sätta igång igen!
 
Härliga sommar, åh vad jag saknar dig..

Publicerad 2014-01-07 11:36:18 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej