Fudge Warm Mask

 
 
 
 
Och där var ett ganska långt uppehåll avklarat. Jag har faktiskt inte orkat eller haft tid att blogga de senaste dagarna faktiskt, tyvärr. Det har varit en helvetesvecka i skolan verkligen! Inte för att vi har sådär supermycket läxor eller så men bara att få in skolvanan igen är ju döden! Så tyvärr har bloggen fått at stryk av det.
 
I alla fall, ni vet det där sjukligt jobbiga passet jag var på förra veckan på world class? Jag tänkte köra det igen imorgon! Haha det gav verkligen och det är precis vad jag vill att det ska göra så jag kommer definitivt fortsätta köra Body Step så ofta som möjligt. 
 
Gårdagen spenderades först i sklan, så klart. Sedan när jag kom hem pluggade jag körteori som har resulterat i att jag har läst ut hela boken nu! Det tycker jag faktiskt förtjänar en liten klapp på axeln. Så snart har jag nog tagit mig igenom testerna också och då är det bara att fortsätta öva i praktiken! Pluggandet kombinerades med en ansiktsmask som var det bästa jag har gjort på länge! Den luktade faktiskt kola! Alltså sådan där godiskola och det kändes som det med! Så himla skönt!
 
Nu ska jag kolla på de avsnitt jag har missat av The Originals, vilket är en spin-off serie till....ja ni vet... Vampire Diaries 
 
 
Hoppas eran onsdag blir fortsatt toppen!

Publicerad 2014-01-15 15:39:45 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej