Långhelg

 
 
Jippi! Jag har klarat av en superjobbig vecka i skolan och nu är det helg, i tre dagar! Haha det låter som att jag har räddat hela världen eller något men skönt är det i alla fall. Så därför gör jag vad alla andra gör när de är lediga, sitter och jobbar med ekonomiuppgifter. Tyvärr är det sådär när man måste få saker gjort, att det ibland kan gå ut över ens lediga tid. Men det är väl vara att kasta sig upp på hästen igen, typ. Jag ska inte plugga hea dagen fastän jag måste klämma in lite körteori med. Körkortet närmar sig nu känner jag! Så himla spännande och ovärkligt. Ska jag ta körkort liksom?
 
Nej nu måste jag snart få i mig lite frukost och sedan fortsätta med mitt tunga arbete. Haha! Det kanske är skidor på tv som jag kan njuta av samtidigt. Åh vet ni!? Marcus Hellner vann Sm igår och jag såg inte det!! Kan det bli värre liksom!? Man måste ju se allt! Man kan ju tycka att jag borde vara glad för att han vann, men nej! Jag såg det ju inte! 
 
fast lite glad är jag ändå ;)
 
Aja, ha en väldans bra fredag alla goa där ute!

Publicerad 2014-01-17 09:59:10 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej