Onsdagen den åttonde januari

 
 
 
 
 
 
Jag kom hem från en lite lättare skoldag idag. Det kändes riktigt skönt med tanke på att gårdagen var så oerhört lång och jobbig.
 
Jag tänkte åka och träna en sväng om en stund, eller ja, om två och en halv timme. Det fick bli ett pass på world class som heter BodyStep. Jag har hört att det är sjukt jobbigt så jag hoppas att jag hänger med. Ge upp är inget alternativ. Ni vet känslan att vara på ett pass och man bara känner att man vill lägga sig och dö men ingen annan, som är typ två gånger så gammal som en själv, ger upp. Då kan man ju inte direkt lägga sig och dö. Men men, det ska nog gå bra.
 
 
Jag var faktikst på gymmet där igår en sväng med Anna men det blev inte så långvarigt tyvärr. Det var inte världens godaste mat i skolan så jag var väldigt hungrig när jag kom hem och så stressade jag i mig lite mat och sedan stack vi. Det fick jag igen för då jag efter ett tag blev helt snurrig och nästan svimfärdig. Allt gungade och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så alternativet var att åka hem och äta, så det gjorde jag. Problemet var bara att när jag kom hem fick jag inte i mig något så jag blev sängliggande hela kvällen med någon migränaktig huvudvärk också och sedan vid nio ungefär fick jag i mig lite frukt. Det låter kul va? Haha en helt perfekt första dag i skolan!
 
 
Idag tar vi nya tag och jag tyckte att dessa bilder ovan gör en på bra humör och de är så otroligt fina. Jag hittade dem på instagram för ett tag sedan och blir lika häpnad varje gång människan lägger ut något!! Känner ni för att följa heter han kyrenian !!

Publicerad 2014-01-08 15:33:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej