Pannkakor, chips och träning

 
 
 
 
Äntligen fredag och jag är så hääär glad. Så himla skönt att företagsekonomiprovet (långt ord) är avklarat och att det kändes hur bra som helst. Man ska ju inte säga för mycket i förväg men jag har en bra känsla. Det brukar alltid vara en eller två uppgifter man är lite osäker på, men inte idag. Hihi. Hoppas ni inte tolkar det som att jag är skrytsam! Jag är bara så himla glad! 
 
Nu sitter jag i sängen och tittar på tv med världens underbaraste katt. Än så länge är det "Vänner", vilket är typ det bästa man kan se i komediväg, förutom "Snuten i Hollywood" som ligger ungefär lika långt upp på listan. Jag såg att "Familjen Kardashian" snart ska börja så då får jag se det med! Hur bra?! 
 
Eftermiddagen/Kvällen kommer nog att firas med pannkakor från igår, chips bara för att det är chips och typ det bästa som finns och sen träning. Men inte ben!! Jag har sådan sjuk tränigsvärk i hela benen och rumpan sedan Body Step passet på World Class i förrgår, och det hjälpte ju inte att vi hade ben på idrotten igår med! Jag får försöka köra bål och armar istället. Blir nog säkert bra.
 
Saknar morors hus nere i Kroatien som vi alltid bor i med! Åh jag hoppas att det blir en tripp ner i sommar. Saknar alla släktingar med sjukt mycket!
 
Ha nu en supeskön fredag fina du!!

Publicerad 2014-01-10 14:21:57 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej