Sm - guld och måndag

 
 
 
 
Hej på er alla måndagsälskare där ute, som om det faktiskt skulle finnas några. Måndagar måste ju vara den värsta dagen på hela veckan! Man är ju bara trött och slö. Haha för att komma till något mer positivt så har det varit långhelg! Jag tänkte plugga lite men det blev inte riktigt av.
 
I lördags morse/förmiddag tittade jag på herrarnas 15 km klassiska lopp i sidor, och Hellner tog guldet! Wiho! Klart jag tittade den här gången! Missa kan jag inte fortsätta med. Efter det i alla fall gick jag ner på stan och mötte upp Alice. Vi åt lite gott och sedan bar det ner mot duvehomshallen för handbollsmatch! Det är en svår sport tycker jag, haha. Så mycket regler som inte överensstämmer med innebandy! Exempelvis armen på domaren som åker upp när det blir mål betyder utvisning i mina ögon. Liite olika betydelse alltså.
 
Nej nu ska jag göra något vettigt, tror jag! Vi hörs!
 
(bilden är lite liten men jag gjorde så gott jag kunde)
 

 
 
 
 

Publicerad 2014-01-20 18:31:00 i Vardag,

Postat av: You-know-who

Publicerad 2014-01-20 19:12:30

(Det är tanken som räknas my friend ;))

Svar: klart det är så ;)
Matilda Hult

Kommentera inlägget här
Publiceras ej