25:e juni

 
 
Den 25:e juni är bara en vanlig sommardag egentligen, men för fem år sedan blev det även en väldigt sorglig dag. Idag är det alltså fem år sedan Michael Jackson gick bort. Jag beundrar honom så otroligt mycket så idag känns det nästan som att det skulle vara årsdagen för när en släkting eller någon jag känner gått bort. En väldigt stark känsla med andra ord. Jag ska inte skriva något långt men det är viktigt att vi minns honom för den han var och inte för alla uppståndelser och "skandaler" han hade. Han var en extremt talangfull, genuin, omtänksam och kärleksfull människa som inte ville annat än väl. Han gav så mycket mer till välgörenhet än vad vi anar. Minns honom för den goda människan han var och inte för medicinerna eller plastikoperationerna.
 
 
 
Som jag sa är den 25:e juni även bara en vanlig sommardag och den har jag fått att gå genom att jobba. Jag fick även sluta tidigare då jag skulle klippa mig två. Känns egentligen inte som en superbra anledning men det fanns verkligen inga tider kvar efter jag slutar innan lördag. På lördag bär det ju nämligen av till Kroatien! Åh vad jag längtar! Det ska bli så sjukt skönt att komma iväg lite och på riktigt ha semester. 
 
Ni har med säkerhet redan hört Man in the mirror men har ni lyssnat på texten? Den är så sjukt fin och ger ett så fantastiskt budskap! Känner ni för det finns länken här.
 
 
Hoppas eran 25:e juni har spenderats på bästa sätt! Ta hand om varandra.

Publicerad 2014-06-25 20:20:12 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej