Ett fåtal timmar kvar

 
 
 
Nu är det bara ett fåtal timmar kvar innan vi åker. Vår resa börjar klockan åtta imorgon bitti ner mot Kroatien. Det ska bli så sjukt kul och skönt att få komma iväg, och då till världens bästa ställe. Jag ska dock inte ljuga om att jag faktiskt har lite ångest. Hur kul det än ska bli tycker jag att det är lite jobbigt att åka hemifrån med. Vi var och lämnade katten på kattpensionat för ett par timmar sedan och det var faktiskt väldigt sorgligt.
 
Murre såg så rädd och obekväm ut när vi åkte vilket gjorde det hela väldigt jobbigt. Tårarna var inte så långt borta. Ni som har djur vet ju hur fäst vi dem man blir och att se dem lida på något minsta sätt är hur jobbigt som helst. Men jag får tro att allt ordnar sig som det brukar göra och att han också njuter av lite semester. 
 
 
 
 
I övrigt prioriterar jag allt utom att sova. Jag ska nog se någon film eller något annat kul på datorn i natt, så länge jag orkar. Jag har en tendens att bli lite trött när småtimmarna börjar komma. Men ikväll är det ju sista dagen i Sverige på tre veckor så det kan nog bli svårt att sova!!
 
Hoppas ni får en toppensommar och att ni ska hitta på en massa kul saker!! Vi ses om tre veckor igen! :)

Publicerad 2014-06-27 22:33:20 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej