Student och One Direction

 
 
Hej på er alla glada!
 
Hoppas eran dag har varit fantastiskt bra hittills! Min har i alla fall inte alls varit så tokig. Jag har jobbat större delen av dagen och nu sitter jag hemma och är glad att jag är inomhus bara. Tänkte åka ut på golfbanan en sväng förut när Gabriel (min bror) hade träning men det blev inte riktigt så med tanke på regnet som tvunget skulle komma!
 
Förra fredagen hände det ju två väldigt stora saker i dels mitt liv och i min kusins liv. Tobias tog nämligen studenten! Det är så sjukt att jag fortfarande inte kan förstå det. Han är ju inte så gammal, eller? Jag ska försöka att hålla mig ifrån att låta som en uråldrig tant men tiden går faktiskt lite fort för tillfället! Jag är i alla fall så himla stolt över honom och enormt ledsen över att jag missade studenten. Jag fick ju ändå vara med på ett litet hörn med presentvalet men jag hade mer än gärna varit där faktiskt. 
 
En gammal och gullig bild från farmor och farfar! <3
Tack Malin för den superfina bilden!! <3
 
Istället var jag i Friends Arena och såg One Direction för andra gången. Ni tycker säkert att mina prioriteringar är aningen lustiga men jag köpte faktiskt biljetterna innan jag visste att han tog studenten dagen innan alla studenter i stan gjorde det. Tobias bor i Nyköping och där tar man tydligen studenten på fredagen. Men i alla fall, jag menade inte att missa den utan det blev så på köpet liksom..
 
Konserten var i alla fall sjukt bra!! Den var självfallet bättre den här gången jämfört med förra med tanke på att vi stod mycket närmare scenen nu. Förra konserten hade vi läktarplats rätt så högt upp och nu hamnade vi på ståplatserna i sektion grön. Det var precis så bra som jag hade förväntat mig, eller ja, lite bättre. Att de uppträdde med alla möjliga av sina egna låtar var inte nog, utan 5 seconds of summer var ju förband med!
 
 
 
 
 
 
 
För er som inte vet vilka 5 seconds of summer är finns en liten länk här och här !
 
Ha nu en fortsatt härlig måndag!

Publicerad 2014-06-23 19:53:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej