18 år

 
 
 
 
 
 
 
Så det är så här det känns att vara 18? Haha oj. Nej men det är faktiskt inte mycket till skillnad om jag ska vara ärlig, än. Det är klart att det medföljer mycket mer ansvar och så men tänk också på allt kul man får på köpet. Jättekul faktiskt! Har bara en aaaaning åldersnoja men det går över! haha
 
Igår var släkten i alla fall på besök och firade mig. Det var då jag fick de saker på bilderna. Det var en superkul dag med massa fint folk som man träffar på tok för sällan. Jag är också väldigt nöjd med allt jag fick så därför vill jag återigen bara säga TACK! :)
 
Idag har det också ramlat in en hel del gratulationer som jag inte hunnit svara på än men ska definitivt ta mig tid till det ikväll. Jag uppskattar varenda en av dem ska ni veta! 
 
Kvällen spenderas också med familjen och så blir det lite smörgåstårta och kanske en present? Vem vet?
 
Ha en toppenmåndag!

Publicerad 2014-03-24 16:27:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej