Äntligen fredag

 
 
Hej på er alla glada! Äntligen är det fredag och det gör alltid att humöret är på topp! Hihi.
 
När den här skoldagen är slut bär det av till hud och hår för gelénaglar och ansiktsbehnadling! Ska bli så himla skönt. Igår var jag hos frisören med och ljusade till håret lite! Det blev rätt så ljust men jag är mer än nöjd. Det är klart att man alltid måste vänja sig vid förändringar. 
 
Jag har bestämt att den här dagen ska bli helt jävla skitbra helt enkelt. Efter att jag har varit och gjort min ansiktsbehandling och gelénaglarna åker jag hem för att se det senaste TVD avsnittet. Efter det blir det bara att njuta av att det äntligen är fredag!
 
Ha en toppendag fina ni!
 
( Jag kan tillägga att jag fyller på måndag! wiho!! :D )

Publicerad 2014-03-21 10:20:44 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej