Sunny day

 
 
Åh äntligen! Nu kommer den finaste delen av året!! Jag, och säkert många andra, har permanent tagit av mig vinterjackan! Nu kommer den inte fram på ett tag kan jag lova. Hur mycket bakslag det än blir är det vår och sol och värme i mina ögon. Hoppas ni har tagit vara på den här fina dagen. Det har jag, och än är det inte slut. Ikväll tar jag en sväng till world class och tränar, med träningsvärk! Det måste ju vara det skönaste som finns, eller inte. 
 
Det blev premiär på golfbanan igår med nya klubbor som fungerade hur bra som helst. Det ska verkligen bli jättekul att få komma ut och slå mer, och inte minst att ta grönt kort! Bakslaget är den träningsvärk jag nämde tidigare, ja den kom från golfen. Haha. 
 
Njut vidare av det fina vädret så hörs vi snart!

Publicerad 2014-03-13 16:32:00 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej