Ett tag sedan

 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Jag skulle ha försökt lagt upp bilder från resan när vi kom hem, vilket uppenbarligen inte blev av, hehe. Men jag tänkte försöka ta igen den tid jag varit borta i det här inlägget!
 
Som sagt kom vi hem från Kroatien för ett tag sedan och den resan var verkligen underbar. Vi hade kanonväder och tyvärr lite regnskurar om vartannat. Alla soliga dagar tillbringades på stranden och de lite molnigare dagarna åkte på på små utflykter, vilket är något av det mysigaste! Det absolut bästa man kan göra på semester är att åka och se saker man aldrig sett förut eller att efter en varm dag sätta sig på en restaurang och se solen gå ner. Så underbart. Här nedan finns lite bilder från det hela :)
 
 
 
Vi besökte även platsen och huset där mästarnas mästare spelades in förra året! Superfint, och kan ju säga att vi inte var de enda svenskarna där den dagen som var nyfikna och ville se huset.
 
 
 
I övrigt har jag hunnit se "The fault in our stars", vilket var ren tortyr! De flesta har säkert sett den nu och ni förstår vad jag menar, bänken i Amsterdam, jag menar kom igen! Worst case scenario. Men jag måste ändå säga att det var en jättefin film som verkligen levererar ett budskap. Fantastisk film. Om det ändå skulle vara någon som inte har sett den tyckerjag att ni gör det så snart ni kan. Mys ner er i soffan med något gott att äta och ladda upp med pappersnäsdukar. De lär behövas. 
 
Idag ska jag inte göra så mycket fram till i eftermiddag då jag ska möta upp Lisa på stan och sedan bär det av till lite festligheter. En bra lördag med andra ord.
 
Hoppas ni också får en bra och rolig helg! Kram

Publicerad 2014-09-13 12:15:34 i Vardag,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej